emmaceciilia

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Emma - 1 juni 2011 17:00



 



Hej på er   


Mjaha, nu är det frid och fröjd i 5 dagar då! Egentligen kan man väl säga

att de är lov, har ju bara massa kul kvar, typ utedag och sånt :) De kan man ju

inte klaga på när vädret är så här fint.. Och några av betygen har jag även fått

reda på, och jag är faktiskt nöjd med tanke på hur mycke de har varit! I helgen

hoppas jag på att de blir lite fart i stan, vilket de aldrig är, haha ;) Men nu är de

ju "Våryra" så hoppas på något kul.. De ända som förvånat mig hittils är att

Petter kommer hit och uppträder på brukshotellet, men där kan ju jag glömma

att komma in   Fast de blir väl säkert nåt b-band som uppträder på stan

också, brukar va så. Jag ska i alla fall hem till Matilda antingen på fredag eller

lördag, så de blir nog riktigt skoj :) Och inte blir de nån häckning då inte!


Har världens kryp i benen nu efter att jag sovit typ i en timme på soffan,

så jag måste komma på nåt att göra.. Ut och gå kanske? Äh, nåt blir det

i alla fall. Bjuder på en låt också. Puss och kram   

 

 


 

 

 

 



 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards