emmaceciilia

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Emma - 21 juni 2011 22:37



 

You want to disrespect me you little fucking punk?
Everything I've done to be who I am, as far as I've come
I'll slap you so fucking hard it'll feel like you kissed a freight train
Fuck you


 






 


 


Av Emma - 21 juni 2011 21:42




 


Hej på er   


Mja, idag är det min födelsedag minsann. Va inte särskilt seriös med

rubriken, men jag är ju trots allt ett år äldre. Men nästa år lär de kännas

väldigt bra att fylla år, då man äntligen blir myndig! Fast jag tänker

absolut inte klaga på den här dagen heller :) Har ju faktiskt fått massor

av roliga saker  Slänger in några bilder på de jag fått, och förutom dom

så fick jag pengar, och så klart en hel del blommor! :)



 


  

Tårtan. Kan ni tänka er att jag gjort den? Inte jag i alla fall   


 

 

Laila Bagge halsband, från mamma och pappa.

 


 

 

Coco Mademoiselle Chanel parfym, från mamma och pappa. Luktar mumma! ;)

 

 


  Jättesött halsband, från Matilda och Malin :)

 

 

 

 

 

 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards