emmaceciilia

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emma - 22 juni 2011 20:37



 



Hejsan!


Åkte till v-ås med Matilda och Malin idag   Dom skulle ha lite grejer,

så jag tänkte varför inte bränna lite födelsedagspengar? Vi åt rätt mycke

kan jag säga, 3 ggr (a) Men hittade lite kläder, och så fick jag äntligen

fixa mina älskade naglar! Wiie. Och nöjd blev jag också :)

 Här har ni resultatet:


 

 


Till själva grejer nu då.. haha ;)

Vi satt oss ner helt utmattade för att käka lite thaimat, och helt plötsligt

så rusar de förbi en snubbe med palestina sjal på ryggen och blonderat hår

med lite rött utstickandes från kepsen. Jag tänkte WTF är de Gurkan? Och de

va de fan :o Inte världens grej egentligen, men de va rätt skumt att se honom stå

typ en meter från ifrån oss då vi sett honom på tv i närmare 100 dagar! Så vi

frågade i alla fall om vi inte kunde få ta en bild, och de gick han med på :)

Har tyvärr inte bilden på datan just nu, men jag ska försöka fixa fram den.

Så får ni se att jag inte ljuger (a)


Hade förresten fått ett paket på posten när jag kom hem. Öppnade och fick

se att de va mitt speciella läppstift som jag beställde bara för att testa och se

om de verkligen funkar ;) De är ett genomskinligt glans som ska förstora

läpparna, och jag lovar, de funkar :'o Testade direkt, och nu ser de faktiskt

ut som att jag har ett par riktiga **ksugarläppar   Men de svider som bara

den ett tag precis efter att man har målat på de, är sånt där "collagen" i.

Men jag rekomenderar de för er som är lite nyfikna, kostar bara 93 kr med

frakt och allt! :) Dags för mig att lägga mig i soffan och mysa nu! Puss

 

 

 


 






 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards