emmaceciilia

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Emma - 4 juni 2011 16:37




 


Hejsan!


Inte skrivit på två dagar nu, förlåt   Jag har inte orkat, plus att jag haft fullt

upp hela tiden typ, haha (a) Nej men ibland så har jag ju ändå inget att komma med..

Men ja, jag kan väl börja med att prata om gårdagen. Matilda kom hit på eftermiddan,

så vi tog med oss en filt ner till simbadet och lite gottgott! De va ju så grymt skönt

väder ute, så man vill ju knappast sitta inne och häcka :o Så ja, vi satt där i nån

timme, men sen va de dags för att göra hamburgare och dra upp till stan och kolla

läget där. De va värsta festen där, jag svär! Eller inte då.. De va nog de värsta någonsin.

Tror vi satt där i två timmar eller nåt och bara glodde.. De va bara jag,Matilda och

småpojkar på cyklar kändes de som :) Haha! Men vi köpte varsin cowboy hatt   

Dom va ju så fräna, så vi kunde inte låta bli! Lite senare så spatserade vi iväg

i alla fall, och de slutade med att vi hade så ont i fötterna att vi satt oss vid PO

och bara satt. Sen efter en stund så kom Kimi dit och gjorde oss sälldkap :) Och sen

helt plötsligt så fick vi för oss att vi skulle dra till Falun och kolla där. Eftersom att

de är festival så kunde de väl ändå inte va dött tänkte vi. Och nej de va de verkligen

inte.. Hamnade i centrum först bland allt folk, vi försökte ju komma på hur fan man

tog sig till festivalen. Vi åkte till statoil och skulle köpa Red Bull, och vem står inte

där då? Jo Matildas gamla pojk Pontus, liiiite skumt :o Så han sa vart vi skulle åka

i alla fall :) Bjudna på Red Bull blev vi också, kom nån stekare från Sthlm som hade

bråttom, så han betalade allt åt oss bara för att få gå före i kassan, haha ;) Väl framme

vid festivalen så hände de väl inte allt för mycke förrän jag fick höra ljudet av Sabaton.

Och jag som trodde att vi kom dit till värsta b-bandet :o Men ja, en lyckad dag blev

de i alla fall   Va hemma runt 2 igen, så då va de sova som gällde.




 



 

 



Nu sitter jag här och sitter.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men de

löser sig väl :) Ha de så bra, och kram på er! 

 

 

 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards