emmaceciilia

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Emma - 13 juni 2011 15:53




 


Hej på er pubisar   


Japp, första dagen av sommarlovet är här, härligt.. Fast jag vet ärligt talat

inte hur länge vi är lediga :o De brukar va 10 veckor, eller?


Mamma kom upp med ett brev till mig idag. Va ifrån Fagersta kommun så antog

att de va om sommarjobbet, och de va de. Stod att jag skulle va på Malmen ^^

Och för er som inte vet så är det ett äldreboende uppe på stan, och de är rätt

stort har jag fått för mig.. Blev lite förvånad när jag läste alla reglerc och sånt som

gäller. Inga smycken, inga synliga percingar, och ingen mobil får användas :o

Men som mamma sa till mig, de är väl bara att göra som det står och se glad ut..

De är ju trots allt pengarna man vill åt :) Nu ska jag bara skriva på papprerna om

skatt osv, sen är de bara att vänta på v.26 Är förresten dags för läkarbesöket

i v-ås imorron, äntligen  Hoppas att de går som jag vill!


Nu sitter jag och väntar på att Matilda ska komma hit, alltid kul att spendera

tid med den lilla solstrålen som jag älskar    


 

 

Puss på er!




 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards