emmaceciilia

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Emma - 28 juni 2011 21:43





 

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE   

Säger inge mer än så, innan de blivit helt klart, och ja..

Ni får va nyfikna helt enkelt! Men jag har en anledning till att hoppa av glädje! :)


 


 

Ursäkta bilden bror, men jag måste bara för att den är så kul (a)











 


 

Av Emma - 28 juni 2011 20:12




 


Hejsan   


Andra dagen på jobbet avklarad. Känns som att de kommer bli lätt som

en plätt att fixa dom här 3 veckorna :) Men jag kan ju tyvärr inte säga så

mycke om jobbet eftersom jag har tystnadsplikt! Men jag kan i alla fall

säga att dagarna är väldigt enformiga, och jag har ju i stort sätt ingenting

att göra förutom att göra patienterna lite glada och hitta på saker med dom :)

Men de är vääldigt lättförtjänta pengar i alla fall!


Träffade lilla Tildskrutten en stund på eftermiddagen :) Blev inte så länge,

men fick ju se henne åtminstone, vilket alltid gör mig lite gladare :)

Annars har de varit tv-tittande och musik mest hela dagen, och de är ju rätt

skönt de efter skol/arbetsdagar   Kan väl säga att jag har tokfastnat

för "Hollywood undead" :o Och ja de är musik för er som inte vet de, men

vad de är för slags genre får ni avgöra själva,  för de har jag inte en susning om ;)

Men tycker att ni ska lyssna i alla fall! Puss på er.

 

 


 


 

 

 

 




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards