emmaceciilia

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Emma - 26 juni 2011 19:20





 

Tjenamoss   


Sitter här och förbereder mig lite för morgondagen. Är ju första dagen på

Malmen, och jag ska upp redan halv 7, härligt va? ;) Tiden är väl inte de

värsta, bara de att jag måste komma ihåg en massa saker innan jag sticker.

De brukar ju va väldigt lätt när man är hur trött som helst menar jag.

Men i alla fall, inga smycken, ur med läppiercingen, ingen parfym, ingen

mobil, innetofflor ska med (tar mammas), och sen maten. Känns som att

jag kommer glömma hälften, wiie   


Annars så har de inte hänt allt för mycke idag.. Va hem till mormor och morfar

och snackade lite och fikade. Sen tog jag och mormor lite fjortisbilder också ;)

Nej då, men de blev lite sommarbilder i alla fall, men dom har inte jag! Tror

jag käkade flera liter smultron också, de är helt sjukt va mycke dom har :'o


Nu ska jag väl ta och försöka bli lite trött i alla fall, så jag ska väl

kika efter nån värdelös film som jag kan bli lite trötter av.. Och förresten

så kommer bilden på Gurkan och Matilda nu, som jag lovade förut :)

Ha de bra!

 

 

 


 

  hehe..

 

 

 

 


 


Av Emma - 26 juni 2011 00:13




 


Hej på er!


Nu va de ett tag sen jag skrev, alldeles för längesen egentligen   

Men jag har haft några riktigt dåliga dagar, så har inte direkt haft lust med de.

Men nu är jag på g igen (y)


Kan ju börja med att säga att midsommarafton blev rätt lyckad i alla fall,

trots allt! Spenderade kvällen med människor jag tycker väldigt mycke om,

och de va precis vad som behövdes :) Så tack så mycke för den kvällen!


Idag så åkte jag och Robin till v-ås för att se den nya "Hangover".

Men den gick tydligen inte idag även fast han fixat platser, så vi fick

titta på "Bad teacher" istället :o Helt okej film, men jag är ganska så

övertygad om att den andra hade varit bättre! Men inte lider jag för de :)

Fick något väldigt sött också, som jag alltid velat ha men aldrig haft råd med.

En sån där stor grå och fluffig nalle ni vet? Kunde inte tänka annat än wiiiie

när jag såg den   Men nu är det dags att sätta punkt här och krypa ner

i sängen. Sov så sött!

 

 

 


 

 

 



Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards