emmaceciilia

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma - 5 juni 2011 23:04



 

  
 

Mjaha, då va de avgjort då! Simon "Björnen" vann skiten :)

Hade iofs hoppats på att Peter skulle vinna, men han blev ju tvåa iaf.

Fan va sjukt de måste kännas att komma ut till friheten igen efter typ

3 månader inne i de där dårhuset :o Ännu värre va väl att dom berättade

att Tysklands Big Brother håller på i ett år! Snacka om att misshandla psyket..


  

Fick förresten en överraskning av Robin idag (a) Han hade köpt en "My dear addiction"

tröja åt mig, och dessutom lyckats fixa till sig deras autografer på den :o

Hur gulligt är inte det?   Jag blev i alla fall jätteglad, så tack igen babe!   


Sweet dreams.

 

 

 

 



 

Av Emma - 5 juni 2011 15:23




 


Hej på er   


Idag är det dags för Big Brother finalen kl 21:00! Det kan man bara inte missa..

Känner på mig att Martin vinner, men vet inte varför, för de är inget jag vill :o


Just nu så sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan

träffa min tuss   Hon har ingen nyckel, så jag lär väl släppa in henne först (a)

Kanske skriver mer sen, inget mer att dela med mig av just nu..

Pussen

 

 

 

 


 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards