emmaceciilia

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 21 juni 2011 21:42




 


Hej på er   


Mja, idag är det min födelsedag minsann. Va inte särskilt seriös med

rubriken, men jag är ju trots allt ett år äldre. Men nästa år lär de kännas

väldigt bra att fylla år, då man äntligen blir myndig! Fast jag tänker

absolut inte klaga på den här dagen heller :) Har ju faktiskt fått massor

av roliga saker  Slänger in några bilder på de jag fått, och förutom dom

så fick jag pengar, och så klart en hel del blommor! :)



 


  

Tårtan. Kan ni tänka er att jag gjort den? Inte jag i alla fall   


 

 

Laila Bagge halsband, från mamma och pappa.

 


 

 

Coco Mademoiselle Chanel parfym, från mamma och pappa. Luktar mumma! ;)

 

 


  Jättesött halsband, från Matilda och Malin :)

 

 

 

 

 

 



 

.

Av Emma - 20 juni 2011 22:12



 



Har lyckats tagit mig till den fasen då jag inte bryr mig ett

skit längre. Dina ord är som luft för mig. År har blivit till små

bittersöta minnen, som jag helst bara vill spola ner i avloppet

och ut i sjön. Då kan jag va helt säker på att dom aldrig kommer

tillbaka igen, och att de som fanns bara va tillfälligt.

 

Innerst inne så gör det ont, men jag försöker glömma

lika mycke som jag älskar dig.

 

 

 

 

 


 

 

 

Av Emma - 20 juni 2011 19:38



 


 Fick precis läsa att Jackass stjärnan Ryan Dunn är död   

Skapligt trist. Och vem förutom han skulle frivilligt kunna

köra upp en leksaksbil i rumpan?




 


 

http://www.tmz.com/2011/06/20/jackass-ryan-dunn-dies-dead-car-crash-accident-pennsylvania/







 

Av Emma - 20 juni 2011 18:55




 


Jajamen, idag har jag bakat   Gjorde kladdkaksmuffins bara för att

ckoklad är ett måste när nån fyller år (enligt mig), och sen så är dom

ju så grymt goda! Men de är definitivt inte nåt för dom som bantar ;)


 


Kan inte ljuga och säga att dom blev så där fina, men de är såna

i alla fall :) Ska dekorera dom med nåt gulligt imorron också tänkte jag..

Sen måste jag gå upp i tid och fixa min tårta imorron också, vilket jag inte är så

duktig på (a)  Men äh!


Har precis duschat och så, så nu vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig

med. Nåt förslag? Men antar att jag ska ladda hem nån film och titta

på ikväll, om jag hittar nåt bra vill säga :) Ha de bra!





 

 

Av Emma - 19 juni 2011 23:17



 


Hello!


Ännu en lat dag, alldeles för många såna känner jag. Men de är ju lov ;)

Jag sa till mig själv här om dagen att jag ska sluta med att sova bort dagarna

så mycke eftersom att jag blir tröttare ju längre jag sover. Jag lider ju faktiskt

av nåt konstigt som gör att jag är trött hela dagarna, även fast jag fått tillräckligt

med sömn :( De blir rätt jobbigt i längden kan jag lova.. Men imorgon blir de inte

mycke sova, för då ska jag baka lite till tisdagen, fyller ju faktiskt år då! Så lika

bra att ha alarm på mobilen kanske?   


Hälsade på min lilla solstråle Matilda idag, alltid lika kul :) Vi käkade våran

älskade kycklingrulle som vi gör rätt ofta nu för tiden (a) Men den är ju så

jäkla god! Alltså de är exakt som en kebabrulle, fast med kyckling istället ;)

Sen köpte vi godis som vi hade till vårat filmtittande också, yummy! Kikade

på "Due date", rätt ny film tror jag? Eller så är de bara jag som är efterbliven

som jag får höra rätt ofta *snyft*. Nej men den va nog den bästa filmen jag

sett på länge, så himla skön kille, han med krullet   Sen så kollade vi

på "Dumb & dumber" också, den är ju alltid lika kul så!



    


Dags att hälsa på sängen snart, så sweet dreams!

 

 

 


 

 





 

Av Emma - 18 juni 2011 20:11




 


Hejsan   


Idag är de en underbar dag, eller har varit hittils i alla fall. Är på världens

bästa humör tack vare gårdagen! :) Hade ju myskväll med Robin, så de kunde

faktiskt inte bli bättre    Fick min present som jag skrev tidigare också, och

den passade perrrrrfekt, och jag älskar den, så söt! (a) Här har ni den:


 

 



 

 Vaknade rätt sent idag, men va skönt att få sova ut lite.. Satt framför tvn

i nån timme, sen tog jag en dusch, och sen helt plötsligt så ringer mormor och

säger att de är dags att fota :o whaaaaaat, tänkte jag. Hade helt glömt bort att

jag skulle ta släktbilder på morfars alla syskon och deras respektive, så de va bara

att hoppa i kläderna och åka iväg ;) Jag är allt bra clever alltså!


Va nyss och hämtade mamma vid centralen och körde hem hennes kompis

till norberg (y) Dom har varit på kryssning och partajat minsann ;) Blev lite

pizza sen när vi kom hem, så nu är jag smällmätt vill jag lova! "Mmm Mmm

Mmm Mmm" passar mig bra just nu, och för er som inte vet så är de en låt,

inget annat... konstigt. Lyssna, och jag lovar, den sätter sig på hjärnan på en

gång   Puss och kram på er alla söta. 

 

 


 

 





 

 


Av Emma - 17 juni 2011 16:16



 



Hej på er   


Inge vidare väder idag, men dagen kan ju bli lika bra för de?

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, är grymt hungrig.. Fast pappa

har ju inte ens börjat med den än (a) Han har bjudit hit sin kusin Nicklas,

så lär väl vänta på honom!


Efter maten så ska jag i alla fall till baby i Avesta   Kommer bli

lika mysigt som vanligt de :) Jag vet inte vad som komme hända,

men att jag kommer få min födelsedags present vet jag (a) Hihi!

Ego jag lät där, men de är ju så :) Ni får ha de så bra, pussen!





 


 

Av Emma - 16 juni 2011 22:39



 

 



 


Glömde ju faktiskt att skriva att Memphis fyller 2 år idag   

Men så pass är de, tycker dock inte att de va så längesen han kom till

världen. Tiden bara rusar iväg! Men ett stort grattis till lillkillen i alla fall.

Jag saknar dig plutten   





 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards