emmaceciilia

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emma - 4 januari 2012 20:00

  




Åhååååååå...

Kommer jag inte till metaltown i år så vet jag inte vad jag gör! Typ skjuter skallen av mig och flyger min själ dit? Haha nej de va lite extremt, men fan så jag vill dit.. Blev helt upphetsad när jag såg banden som redan är klara   Killswitch Engage, OMG! Har velat se dom live ända sen första gången jag hörde dom.. Så ja, jag skulle uppskatta om någon ville ta med mig dit, planerar att eventuellt åka dit med Therese så jag kan inte annat än hålla tummarna!   


Nu ska jag snart dra ut och träffa Jonna och Kimi.. ska iväg tilll Hedemora(hoppas jag).. så himla sugen på milkshake ju! Sen får vi se vad som händer, så sjukt tråkigt att allas förslag alltid är "feeest,suuupa" så fort man frågar.. Så himla trött på de.

Hej på er!

 

 

 

 





 

Av Emma - 4 januari 2012 17:41



 


Hej på er allesammans..

Yes, då är de 2012 då. Ett nytt år, och de är dags för att ta nya tag.. Men vad spelar de egentligen för roll vilket år, och vilket datum de är? Saker och ting händer ändå, allt kommer och går, så de är bara att dras med.


Hoppas att ni fick ett bra nyår i alla fall! Mitt blev inte alls som planerat, inte alls som ett nyår borde se ut med andra ord.. Men va fan, nu är de 4e januari!   Nu lät de  som att de va nåt speciellt med de, men de är de ju inte..


Börjar bli dags för skola igen, haaaappyface.. Vilken j*vla skit de är egentligen, räcker de inte med att plugga några år? Känner att jag börjar ogilla skolan mer och mer nu, jag tycker att de är väldigt jobbigt och ändå så har jag inte ens några svårigheter? Men just själva grejen att behöva känns sig tvingad att göra saker man inte vill, känna sig stressad och pressad för att få så bra betyg som möjligt.. Jaja, jag har ganska så exakt 1,5 läsår kvar av skiten nu, så nu är de bara att stå ut och se glad ut!


Luktar mat här nu, så jag tror väl att de börjar bli dags för att stänga av här.. Även fast jag gärna skulle sitta och skriva av mig massa andra saker. Men de kanske kommer sen!


Ha en fortsatt bra dag i alla fall, puss.

 

 



 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards