emmaceciilia

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Emma - 12 januari 2012 19:00



 


Go' dag, go' dag!

Puuh.. Har varit fullt ös hela dagen! Fick tre olika jobb idag i skolan, brukar oftast bara ha en sak att göra på yrken och ibland inget alls typ, men idag va de hallabaloo   Va helt slut när klockan va fyra, plus att jag har en sjujävla träningsvärk i bröstet!


Gick hem i kylan också, burr burr   Men hemma så skämde jag bort mig med lite kladdkaka från igår, och ett varmt bad.. Superskönt! Och när jag låg i badet så började jag tänka på mitt hår, vad jag vill göra med de.. Känns som att jag vill göra nåt nytt. Fast jag vill samtidigt inte slänga ut så mycke pengar på något och sen bli missnöjd. Men jag vet i alla fall att jag ska beställa annorlunda hår nästa gång de är dags för att sätta om de, ska testa att SY i de.. Ajaj, låter som att de kommer göra ont, och de vet jag att de gör, men de blir skitsnyggt! Tänkte ha lite längre då också, och eventuellt slänga i platinablont i luggen eller nåt sånt.. Men inget av de blir av i februari månad i alla fall, pappa fyller 40 och jag ska pierca mig, så de kommer jag inte ha råd med! Men nog om de. Nu ska jag kika på 50/50 och äta lite mat   


Ha de fint! Pusspuss

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards