emmaceciilia

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Emma - 19 januari 2012 18:42



 


Hallå   

Precis käkat pizza, och fy va mätt man blir av de.. Mår fan illa nu! Har tröttnat rätt mycke på pizza dessutom, mycke godare med typ thaimat om man är lat och vill beställa..


Har inte gjort  nå speciellt idag.. Varit i skolan och haft de rätt kul faktiskt!   Blev klara med väggmålningen, så nu slipper vi ställningen! Fick åka ut på  jobb till YIT också och förbereda för målning på massa dörrar.. Sen gjorde vi rent målarbussen och stojade bara, jätteskönt faktiskt. Fredag imorron också, ännu skönare   


 



 

Får inte missa säsongstarten av Sveriges värsta bilförare idag heller.. De är ju så himla kul att titta på dom där dårarna, kanske kommer platsa där sen? Hoppas inte.. Fast iofs så får man ju pengar då   Ska nog börja kika på Warrior så länge, den ska tydligen va bra har jag hört.. Ha de bra!




 



  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards