emmaceciilia

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Emma - 24 januari 2012 17:46



 


Hej igen!

Åh va glad jag just blev, har äntligen hittat skal till min älskade htc   Menade väl inte direkt att jag älskar den nu då, men man ska va nöjd med de man har.. Men i alla fall, har typ letat efter nåt snyggt skal, och inte ett enfärgat huuur länge som helst! Så tänkte jag att jag kanske kunde kika runt lite på internet, och då hittade jag! Fattar inte varför jag inte tänkt på de tidigare egentligen.. Bara att vänta på att studiebidraget rasslar in nu då, sen ska lilla Bettan inte va naken längre                                     


Har träffat min älskade och saknade Matilda idag, verkligen jättelängesen jag såg henne   Men vi va och fikade i alla fall, först toast och sallad, sen kladdkaka, fett  va? Gott va de, och de är ju de som räknas   Men nu ska jag hoppa in i duschen och stå där ett bra tag! Fryser rätt mycke, så jag tror att de blir bra så.. Ha de!


 

Så brun jag va..

 

    


 



 

Av Emma - 24 januari 2012 12:28


 



Hallå!

De här är lite irriterande med skolan, extremt långa lunchraster.. Nästan två timmar idag, och de finns ju inget att göra   Sitter och lyssnar på bandit med Jonna i ett tomt klassrum just nu, sen läser vi Kissies blogg och funderar lite över hur hon tänker ibland när hon skriver.. Smart att säga emot sig själv i en blogg?   


Någonting annat störande är människor som delar ut bitch-blickar utan anledning! Blev så himla irriterad tidiare i matsalen, Jonna bara sneglar på den här tjejen A(ska inte nämna namn), och hon måste ju självklart höja på ena ögonbrynet och vicka lite på huvet så där ni vet? Haha ååh, så sjukt störande.. Men nu vet ni de, kände att jag bara va tvungen att klaga lite   




Nu ska jag fortsätta chilla här, puss!

 

 

 

 

 

 

  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards