emmaceciilia

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Emma - 17 januari 2012 19:07


 


Hej igen   

Usch, nyss käkat mat.. Proppmätt verkligen! Är ganska glad att jag inte har nåt jag måste göra. Är även helt slut i benen, ni vet såna där riktiga spaghettiben, haha.. Men de är väl så de ska va. Blir träning imorron igen efter skolan, sen så ska jag vila resten av veckan!


Fixade precis några filmer att titta på, tror att de blir Horrible bosses nu, verkar rätt kul   Vet inte om mamma också vill titta, annars får jag göra de själv! Efter de så blir de nog sängen för min del, upp tidigt imorron, yeeess.. Puss & kram

 

 

 

 

 

Av Emma - 17 januari 2012 12:11



 


Hejsan!

Tror att de här är första gången jag skriver när jag sitter i skolan, men de är sällan jag har med mig datan till lektionerna.. Men ja, sitter och lyssnar på musik och snackar med Jonna just nu i alla fall, svenskan börjar väl om cirka en halvtimme eller nå sånt! Sen så slutar jag, och då blir de en sväng till gymmet med Therese   

Puss på er!

 


 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards