emmaceciilia

Alla inlägg den 26 januari 2012

.

Av Emma - 26 januari 2012 19:29


 



I  used to like changes, but not this time..

 

Jag kom till en punkt då jag hade allt.

Jag va så lycklig och ville bara frysa tiden,

men samtidigt så undrade jag hur allt bara kunde vända.

Det är väl inte bra när allt känns perfekt?

Allt kändes för bra för att va sant,

och inte långt efter de sa de bara pang och allt blev svart.

 

På bara några  få minuter hände allt, och jag visste att jag va en del utav de.


Jag tror att tid kan läka alla sår,

men om såren ständigt rispas upp av de som finns runt omkring en,

hur ska de då nånsin kunna läka helt?

 

 

 


 

 

 

 

  

Av Emma - 26 januari 2012 17:39



 


Hej på er.

Även fast de bara är Januari så har jag redan börjat fundera på sommarjobb, vill ju verkligen tjäna så mycke som möjligt nu i sommar då jag är 18 år! Fyllde precis i en ansökan till Seco, och får jag chansen att jobba 5 skift, då jeeevlar blir de mycke pengar   Ska kolla runt lite efter målarjobb också, de är ju prio 1..



 

Skrev aldrig nåt igår, men de va full rulle från kl 7 till 11 på kvällen typ! Skyndade mig hem efter skolan så att jag skulle hinna med 3 bussen till Avesta, sen kom jag hem runt 10 nån gång.. Gosade med Robin hela eftermiddagen och åt jättegod mat, lite bortskämd är man ju   Perfekt onsdag i alla fall!


Ska alldeles strax ta en dusch, sen hoppas jag på att de blir mat snart! En aning hungrig.. Ha de bra!

 

 

 

 

 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards