emmaceciilia

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Emma - 23 januari 2012 20:47


 


  


 

Buuu för tv3 säger jag bara.. Först Gunilla från Svenska Hollowood fruar som alla retade upp sig så fruktansvärt mycke på (även jag), och nu så har dom börjat sända program som går ut på exakt samma sak fast typ tusen gånger värre? Hur korkat är inte de liksom.. Jag fattar inte ens hur folk orkar sitta och titta på sånt där, dom plågar ju för fan ungarna!

"Barnen som älskar att stå i rampljuset". Jo tjeena, vem vet hur dom stackarn små tjejerna känner sig egentligen? Dom kanske gråter om nätterna, önskar att dom vore nån annan, ett vanligt barn kanske. Bara reklamen säger i alla fall mig ganska mycke, deras mammor pressar dom något extremt, precis som att de är deras döttrar som får ut för något dom själva inte lyckats med? Och hur normalt är de att raka benen på sin 8-åriga dotter liksom, har man ens nå hår då?   


Nej usch säger jag bara, stort tummen ner för tv3 som ens sänder de här konstiga påhittet.. Jag tänker då aldrig se de i alla fall, inte värt att hetsa upp sig så mycke. Låt barnen få vara barn medans dom har chansen!








 

 

Av Emma - 23 januari 2012 18:51



 


Hejsan.

Måndag igen, och inte har de hänt nåt speciellt idag heller jämfört med förra måndagen.. Fick iofs sluta esteten tidigare idag, så jag och Therese kunde gå tidigare till gymmet! Skapligt skönt kan jag säga, folktomt och man kunde göra nästan exakt vad man ville utan att ställa sig i kö typ   


Har precis färgat håret på mamma nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig själv med nu.. Är trötter idag, så de blir väl tvmys antar jag   Ska nog synda lite och äta några rutor choklad också, så himla sötsugen.. Så kan de ju inte va!


Puss!

 


 

Lite smått förtjust i skrillex nya låtar btw..

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards