emmaceciilia

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Emma - 22 januari 2012 22:57



 


Hejsan hoppsan.

Åh va de inte är härligt med söndag kväll, en vidrig väckarklocka och skola väntar.. Yeee. Får väl hoppas på att den här veckan som kommer går lika fort som denna   


Har haft de mysigt i helgen i alla fall, bara tagit de lugnt med älskling, kikat på film och så   Sovit mycke har vi gjort också, hehe.. Han somnade redan runt 8 i soffan igår, söten! Och sen gick vi väl och la oss runt 10 eller nå sånt, och gick upp 1 idag. De är fan rätt duktigt   Jag brukar då aldrig kunna ligga kvar så länge typ..


Imorron blir de slut på latandet i alla fall! Ska kötta på med Therese på gymmet efter skolan, sen så antar att de blir lugnt resten av dagen.. Brukar bli rätt trött efter gymmet, plus att jag alltid brukar sova dåligt från söndag till måndag..

Men ha de gött!

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards