emmaceciilia

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Emma - 6 november 2011 22:41


 


Oh yes, känner mig riktigt taggad..

Inte riktigt då, men de kunde ha varit mycke värre. Är ju trots allt bara 6 veckor kvar till jullov och 3 veckors ledighet, underbart! Försöker njuta av sista tiden av lovet nu i alla fall   Har pluggat sen jag kom hem från min fina, och de va typ kl 6.. Puh! Men nu är de färdigt, så inga mer tråkigheter nu. Vet däremot inte hur jag ska kunna somna idag, hehe.. Tror att jag och Robin somnade runt 10 igår, och vaknade inte förrän halv 12, så fy fasen va vi har sovit! Fast de va ju väldigt skönt iofs..


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag vill men jag kommer inte på något.. Men jag kan väl passa på att klaga lite på Bards hat mot Robin Stjernberg i idol som jag stör mig på så hääääär mycke! Jag menar, är han dum i huvet eller? Efter hans uppträdande i fredags som va i princip helt felfritt så vräker Bard ur sig "Har du tagit dig så här långt i tävlingen så borde du kunna sätta på dig nånting annat en en svart t-shirt." Vad har de med saken att göra egentligen? Och vad hade han själv på sig då, två peruker på axlarna? Nej du Bard, släng dig i väggen säger jag bara.. Vad gör du i idoljuryn egentligen? Irriterande gubbe med 1000 par fillingar i garderoben   Men god natt på er!


 






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards