emmaceciilia

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Emma - 12 november 2011 14:46


 


Hej på er..

Hann inte skriva igår, va så mycke och stressade i stort sätt hela dagen. Åkte till Västerås med mamma och pappa direkt efter skolan, skulle byta en byxdress som jag skrev om tidigare, och sen boka tid till att göra gelenaglar. Fick tid 22a december, alltså dagen efter jullovet börjat! Perfekt, då får jag fina naglar till julen och slipper oroa mig för att dom ska gå sönder i skolan   


Drack som sagt lite igår, men de blev inte alls som planerat. De blev skit i stort sätt. Så nåt mer om de tänker jag inte säga..


Idag vet jag inte vad som händer, kommer nog inte vilja göra ett smack skulle jag tro.. Fast untti ville iofs att jag skulle komma tillbaka på fest idag, men jag känner verkligen inte för att dricka, så vi får se. Orkar inte med dryga människor som fått i sig lite för mycke heller, men man ska väl inte nämna några namn..


Ha en bra dag i alla fall!

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards