emmaceciilia

Alla inlägg den 21 november 2011

.

Av Emma - 21 november 2011 22:17


 



"Like a broken record, it repeats itself.
Like a wheel.. and round and round it goes"


 


    




 


 

Av Emma - 21 november 2011 19:05


 


Nån mer än jag som tycker att de är stressande att hitta julklappar?

Jag är en sån som verkligen måste köpa julklappar till alla som står mig nära osv, men de är ju så jobbigt att hitta på nåt som passar var och en! Ofta så får man svaret "jag vet inte" eller "du behöver inte köpa nåt åt mig" när man frågar vad folk önskar sig, men man vill ju ha ett svar eller hur? Jag hade tänkt leta inspiration från internet de här året, för jag vill verkligen inte tvångsköpa grejer så att de bara blir tråkigt och så! Sen så skulle de ju va jättegulligt om nån av er kanske skulla kunna komma med förslag   



Någonting som är betydligt lättare är ju att säga vad man själv önskar sig, oftast i alla fall. Min önskelista ser ungefär ut så här i år:

Platt/locktång (min är så sliten att jag börjat tycka synd om den)

Diesel "Loverdose"

Presentkort från Make up store

Rosa playboy lakan, så sjukt snygga!

Smycken från Laila Bagges kolektion

Och klassikern PENGAR   

 

 

 

 

Av Emma - 21 november 2011 18:10


 


Hejsan   

Puh, äntligen sitter jag ner och bara sitter! Hade sovmorgon idag till 12 som sagt, så jag har sovit mer än tillräckligt inatt.. Men när jag kom hem så va jag betydligt tröttare, blev gymmet med Therese direkt efter skolan. Och jag slöade inte många sekunder då inte, koncentrerade mig på ben, rumpa och mage idag eftersom att jag inte kan lyfta med min hand, och de känns ju i låren nu kan jag säga. Underbart   Blir samma sak imorron också efter skolan   , plus boxning på idrotten, om jag kan va med förstås..


Nu blev precis maten klar, så jag ska väl hugga in, ganska så hungrig känner jag! Har ju inte ätit annat än frukost idag..

Ha de bra!

 

 

Charmigaste bilden någinsin.

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards