emmaceciilia

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Emma - 14 november 2011 19:54


 


Hejsan!

Fyyy va kallt de börjar bli ute nu, inte alls skönt ju   Sen så är ju jag överkänslig mot kyla också, fryser nästan jämt, och är dessutom alltid iskall om händerna och fötterna.. Haha!


Hade ju prov idag direkt på morgonen, gick kanonbra även fast jag inte hade förväntat mig de! Eller de kändes ju bra i alla fall, så de borde ju gå vägen   Fick reda på att vi inte kommer ha naturkunskap dom närmsta två veckorna heller, så de blir sovmorgon till 12 varje måndag. Tråkigt va?   


Har inte hänt så mycke mer idag.. Kom hem från skolan och vilade en stund, tror t.o.m att jag somnade en stund.. Va helt slut! Sen så har jag renskrivit en filmanalys på datorn bara, så har precis skickat in den. Skönt att ha de ur världen.. Men nu så blir de en kopp te i alla fall, och sen så har jag ju laddat ner "Puss in boots" också, jag som verkligen älskar katter. Så jag ska nog ta och kika på den också tror jag! Puss och kram 

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards