emmaceciilia

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Emma - 10 november 2011 16:40


 


Åh va skönt att äntligen va hemma..

Tror att jag och pappa satt på akuten i typ 5 timmar innan jag va klar   Helt otroligt att de kan gå så sakta på en akutmottagning.. Men jag fick reda på att jag fått en spricka i fingret i alla fall, men jag behövde inte gipsa som tur va! Fick en svart liten stödsak som ska hålla ihop två fingrar, sen ska jag träffa nån sjukgymnast inom två veckor och träna upp fingret så att de inte blir stelt och växer fast som de är nu.. Och då kommer jag aldrig mer kunna knyta min näve, så jag tränar hellre upp den!


Hann va i skolan i typ 2 timmar efter Västerås också, och nu har jag sån himla huvudvärk.. Sov inte särskilt mycke inatt, och de känns som att jag har jättemycke att göra! Måste plugga natur och skriva i nåt dumt pappe om filmen flashdance.. Men först av allt ska jag äta nåt, är rätt så hungrig kan jag säga. Men puss på er

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 10 november 2011 08:22


 


Yes, så är de..

Tack vare att sjukvården i Fagersta är allt annat än bra så måste jag åka till akuten i Västerås med mitt finger, dom kan inte göra nåt här. Skrattretande  Får hoppas att de inte är allt för illa i alla fall.. Men nu ska jag åka!

Ha en bra dag

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards