emmaceciilia

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Emma - 13 november 2011 17:33


 


Hej på er!

Har ni också firat farsdag idag? De har jag i alla fall.. Undrar varför man gör de egentligen, rätt onödigt enligt mig! Men pappa fick lite smågrejer som han behövde av mig i alla fall, sen självklart ett gulligt kort   



 

Va bjudna till mormor och morfar på mat idag, så åkte dit runt 2 och käkade.. Sen när man va proppmätt och allt så skulle vi vidare till farmor och farfar för att fira farfar som fyller år! Blev alltså mer äta där, haha.. Känner mig uppblåst och trött nu, men jag vet att jag måste plugga.. Fy och blä, kan nog inte bli mer otaggad   Dessutom så vill jag bara hem till babe i Avesta och pussa på honom, knappt sett röken av honom den här helgen, och jag saknar honom så  


Prov imorron direkt på morgonen, så nu gäller de fan att få saker att sitta.. Prio 1 är att lära sig namnen på 4 vetenskapsmän och vad de upptäckte! Och i fall ni undrar så har jag jättesvårt för att memorera saker och få saker att fastna, så de är rätt svårt och jobbigt.. Men strunt samma, hoppas på de bästa i alla fall. Ha de bra

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards