emmaceciilia

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Emma - 26 november 2011 15:47



 

Hallelåja!

Jag vaknade redan 10 idag, även fast jag la mig sent och tänkte att jag skulle sova länge.. Tråkigt ju   Men jag är rätt pigg idag ändå, så de gör ju inget.


Va iväg till affären med pappa tidigare idag och köpte lite grejer till ikväll och så, ska bjuda Robin på mat och lite så, tänker inte skriva allt utifall han skulle läsa.. Fast de tror jag inte   Men de känns som att de är nåt vi tjejer gör lite för lite, vi tycker typ att de är killarnas jobb, eller har jag fel? Men jag hoppas att han tycker om de i alla fall    


Sitter typ bara och väntar på att klockan ska gå nu.. Mamma och pappa ska iväg på middag hos några kompisar ikväll, så jag har ju lägenheten för mig själv! Ännu bättre.. Kanske lät fel de där, men de är ju så tråkigt att hitta på överraskningar när man har föräldrar hemma liksom! Men jag hoppas att ni får en bra lördag i alla fall, puss på er.

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards