emmaceciilia

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Emma - 8 november 2011 16:39


 


Hejheej..

Haha dagen började suveränt idag, spelade volleyboll på idrotten och de hatar jag så in i bomben.. Men i alla fall så lyckas jag slå bollen helt åt skogen fel, och ringfingret fick rejält med stryk   Så nu är fingret tejpat tills vidare, ska väl kolla upp de lite mer nogrannt imorron tänkte jag om de inte blir bättre.. Kan liksom varken böja fingret framåt eller bakåt, och de har börjat ändra färg!


Men nog om de.. Gick till mormor och morfar en stund efter skolan, längesen jag hälsade på nu känns de som! Åt lite glass och tog en kopp kaffe innan jag åkte hem igen   Ska väl hoppa in i duschen snart och försöka tvätta håret med handj*veln.. Sen ska jag laga mat och bara slappa, kanske plugga lite natur också? Prov på måndag!

Men ha en fortsatt bra dag! Puss

 

 

 

 

 

  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards