emmaceciilia

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Emma - 30 november 2011 17:25


 


Och helt plötsligt så fick jag nästan alla julklappar fixade!

Hehe, inte längesen jag klagade på att jag inte kunde ta mig någonstans för att fixa de, men då slog de mig att jag faktiskt kunde klicka hem julklapparna istället   Nästan alla i alla fall, har inte köpt nåt till Robin än eftersom att jag känner att jag vill använda fantasin lite till innan jag köper nåt.. Han är värd en extra tanke   Men annars så.. Fast nej, Matilda ska ju ha ytterligare en grej också, får iiiiinte glömma   


Nej nu måste jag fixa maten, magen kurrar.. Tjao!

 

 

 

 

 

Av Emma - 30 november 2011 16:07



 


Hej på er!

Äääntligen hemma.. Haha, de är ju ett tv-program   Men ja som sagt, slutade vid 2 idag men kom inte hem förrän nu! Hade bad sista timmen i skolan, och självklart så ska vi dyka ner på några meters djup efter en docka som väger typ 20 kg mer än mig.. Jag verkligen hatar de, eller rättare sagt jag är väldigt rädd för djup och sånt.. Får panik när de tar slut på luft osv, sen gör ju inte hårbollar saken lättare! Ni vet när man simmar och ser nånting svart röra sig under en, eeeuuuw.. Är dessutom allergisk mot klor eller hur fan de stavas.. Aja, jag lever ju i alla fall, efter några kallsupar och svordomar.


Tog en fika med mamma efter skolan på "stället". Latte och tobleronetårta, nom nom   Sen fick jag mitt paket från rapunzel hämtat också, med fästena och ögonfransarna.. Dom va riktigt snygga faktiskt, varken för extrema eller tvärt om. Kommer nog att användas på nyår!


Börjar verkligen känna stressen att köpa julklappar nu, alla är ju typ klara?! Inte riktigt då, men de känns som att alla ska göra de inom några dagar, men de kan inte jag, för jag kan typ inte ta mig någonstans.. Och de känns så himla mobbat att ta tåget själv till Våsterås liksom.. Menmen, de löser sig i slutändan   Nu ska jag lägga mig och vila en stund, sen är de dags för att laga mat!

Ha de bra..

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards