emmaceciilia

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Emma - 9 november 2011 20:49


 


Hej på er!

Första gången jag sitter vid datan idag, wow-faktor?  Nej då, men jag har haft Jonna här ända sen vi slutade, så vi har lagat mat och bara pratat en massa.. Riktigt skönt faktiskt, och de är nåt jag har saknat. Planerade lite kul inför helgen också, så de blir nog några öl och massa skratt hos mig på fredag! Trevligt   


Kolla näääsan, höh..

 



Och sen de tråkiga med dagen då.. Kom till engelskan och fick ett till prov kastat under näsan, vi som hade ett innan lovet? Och den här gången så hade våran lärare inte ens sagt till i förväg, schysst. Gick åt skogen också (tror jag), så så va de med de.. Fingret har inte blivit bättre heller, de är krokigt och blått, så jag ska till sjukhuset imorron och kolla upp de för säkerhetens skull! Har yrk hela dagen imorron fram till 4, och ni kan väl tänka er själva hur lätt de är att måla med hjälp av bara en hand? De är nästan omöjligt utan en betjänt.. Gud va jag klagar och är bitter, men de är ju så   


Ska försöka duscha nu, har ju inte hunnit med de.. Sen ska jag nog dricka lite te och kika på tv tills mamma och pappa kommer hem så att jag får tjöta lite med dom! Puss på er

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards