emmaceciilia

Alla inlägg den 7 november 2011

.

Av Emma - 7 november 2011 23:08


 


Ibland så faller allt samman.

Jag försöker att tänka bort saker,

intala mig själv att jag har fel och att jag bara inbillar mig.

Men när saker börjar bli allt mer verkliga och bevisen kommer,

hur ska jag då kunna säga att jag har fel?

 

Ibland känns allt bara som ett spel,

någonting som inte ens är på riktigt.

Men när allt faller samman så inser jag.

Alla mina tankar och mardrömmar är verklighet,

min verklighet..

 

 


 

 

 

Av Emma - 7 november 2011 16:30


 


Hej på er.

Kom hem för en liten stund sen.. Slutade klockan 3, sen mötte mamma upp mig för att ta en fika på vägen hem, mys   Fick bli kladdkaka och kaffe, förbjudet gott! Första skoldagen efter lovet va helt okej, fick inte göra allt för mycke.. Fick börja titta på filmen flashdance på esteten, och de va väl inte helt fel. Helt värdelös film iofs, men skönare de än att sitta och skissa på nå skit.. Satt och funderade på varför filmen heter just flashdance, aldrig hört talas om en dansstil som heter så? Fast så fort vikarien slog på filmen så fattade jag lite ändå, dom flashade ju lite kanske, till killarnas förtjusning.. Haha, så himla omogna!


Bild från filmen.



Men men, har inte tid att sitta här och skriva hur mycke som helst.. Ska städa rummet lite idag, byta lakan och dammsuga. Sen tänkte jag ta hand lite om mig själv, testa ny ansiktsmask som jag köpte i Sthlm bl a, "vanilla fudge". Tyckte de lät ganska awesome   

Puss och kram!

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards