emmaceciilia

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Emma - 2 augusti 2011 20:05




 


Hej på er.


Nu är jag nyklippt och nyduschad, awesome    Inte för att de försvann

så mycke hår, men i alla fall de som va slitet :) Diskuterade även löshår

med Emelie.. Har ju velat sätta i de ett bra tag nu, men inte vetat vem

jag ska vända mig till. Jag vill inte ha såna clips eller vad de heter, som man

spänner fast i håret dagligen, utan sånt som sitter i permanent. Men det

kostar liksom 3000-5000 spänn att göra hos en riktig frissör? ALDRIG att jag

skulle betala de priset för nåt som bara sitter nån månad.. Men Emelie verkar

va sugen på att hjälpa mig med de i alla fall, så blir de som jag har tänkt mig

 så beställer jag löshåret så fort jag fått min andra del av lönen :)



          



Nu väntar jag på maaaaaaaaaaaaaaaat, så himla hungrig så ni anar inte.

Efter de så kryper jag nog ner i soffan och tittar på tv med mamma, och

sen sova gärnet tills imorron då de är dags för Classic car week i Rättvik :)

Puss och kram

 

 

 


 

 

Av Emma - 2 augusti 2011 13:23




 


Hejsan!


Idag sov jag lääänge, men de va skönt (a) Åkte med mamma och pappa

och handlade på en gång när jag vaknat typ, så jag har inte hunnit äta

nånting än, men de är väl dags nu!


Ska iväg till bror och Emelie lite senare, hon ska få klippa mig lite, så får

se hur de blir ;) Men jag litar på henne! Har börjat bli riktigt less på mitt

illamående nu som började igår, jag mådde verkligen dåligt hela dagen :(

Och inte har de gått över nu heller, lätt att äta då? Verkligen inte.

Men nu måste jag pilla i mig en smörgås i alla fall, skriver väl sen igen ikväll

och informerar om hur frillan blev ^^ Ha de bra

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards