emmaceciilia

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Emma - 10 augusti 2011 22:04


 


 

Mitt älskade lampträd.. Är den inte mysig?    Särskilt nu när de börjar bli

lite mörkare om kvällarna..


Kom hem från mormor och morfar för cirka en timme sen..

Pratade massa som vanligt, sen mumsade jag i mig glass och mormors

hemgjorda hjortronsylt till, huuur gott som helst vill jag lova  


Tror jag ska börja kika på The simple life nu en stund innan jag lägger mig

och sussar. Känns som en bra idé! Sweet dreams

 

 

 

 

 



  


                 

Av Emma - 10 augusti 2011 17:50



 


Kanske inte så många som sett filmen "Napoleon Dynamite", filmen är

ju rätt speciell så.. Men den här scenen är så himla kul!

Kommer aldrig sluta skratta åt den ;)


 






 

  

Av Emma - 10 augusti 2011 14:38




 

Hejsan!   


Haha, någon som minns "The simple life" som sändes på tv förut?

Jag satt JÄMT och tittade på de, eller ja, jag visste exakt vilken tid och vilken

dag i veckan de visades ;) Paris Hilton och hennes kompis Nicole handlar

de om, vet inte om dom fortfarande hänger ihop? Aja, håller i alla fall på att

ladda hem alla säsongerna eftersom att de är riktigt filmtittar väder idag!

Fast de kan ju va  rätt mysigt de också, eller vad säger ni? (a)


 

Åhåååå, nu ska jag äta lite tigermuffins som jag fick syn på tidigare idag ^^

Ha en bra dag







 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards