emmaceciilia

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Emma - 18 augusti 2011 21:48


 


"I thought you were my best friend
I felt we'd be together 'til the end
You're not the girl I once knew
Tell me where she is 'cause she's not you


You used to be that shoulder
That shoulder I could lean on through it all
But now it's getting colder
There's no love between these walls


Jealousy, jealousy, jealousy
It's such an evil thing to watch someone have
Jealousy, jealousy, jealousy
Nobody wins when you're full of envy


La, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la, la, la


I was always happy
When I was watchin' you become a star
But you were only happy
When the world was openin' up my scars


And now I'm like the devil
Well if I am, then what does that make you?
You sold yourself your own fame
You'd still never walk a day in my shoes


Jealousy, jealousy, jealousy
It's such a thing to watch someone
Jealousy, jealousy, jealousy
Nobody wins when you're full of envy


La, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la, la, la


I only wanted what was best for you
Everything I did, I did because I cared
So how did all the good between us turn so bad?
Maybe someday we'll get back, what we had"




 

 

Av Emma - 18 augusti 2011 20:47


 


Go' kväll.. Jag skriver väl lite igen tänkte jag, sitter ändå här med massa

dötid :) Va ju till stan och handlade lite tidigare idag, letade runt efter

en "naturborste" som jag hittade till slut, för vet ni vad? Imorron åker

hårförlängningen i!   Om de inte blir nå krångel med posten så att de

inte skulle komma fram av nån anledning.. Men så kan man inte tänka!


Och på tal om de, tror ni verkligen att de är riktigt hår som dom skriver att de

är? Och om de är så, vart kommer de ifrån? De vore ju lite äckligt om dom

plockade upp hår från frissörsalonger och återvinner de liksom.. Eller de

kanske t.o.m är könshår? :o Nej då, där spårade jag.. Och bara för de

så kommer jag säkert gå runt och tänka att jag har fullt med punghår

 på huvudet sen, haha ;) Men nej, ska nog sluta spåna gällande de där..

Hämtar nog en av mina dumble cupcakes och mumsar på den istället :) hihi..

God natt

 

 

 

 

 


 

Av Emma - 18 augusti 2011 13:34


 

Dagens låt.

 



Hepp, nu ska jag handla lite grejs till mitt experiment   





 


  

Av Emma - 18 augusti 2011 11:23


 


Hejsan.

 

Haha ja, vad har hänt med mig egentligen.. Började morgonen med att ge mig

ut på styrkebanan runt esklin, och ja, den är typ nån km lång plus att de är

olika stationer utsatta efter banan :) Step ups och såna grejer.. Rätt drygt

egentligen, men de gick rätt hyfsat idag tyckte jag. Nu har dom förresten börjat

sätta upp massa grejer till lördag, staket, öltält och allt sånt. Men jag undrar hur

i hela världen allt ska få plats   Det visar sig väl helt enkelt!


Ska fixa iskaffe alldeles strax hade jag tänkt, men först tänker jag duscha så att

jag slipper sitta här och känna mig äcklig ;) Vi hörs sen!

Puss & kram

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards