emmaceciilia

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Emma - 23 augusti 2011 17:35

  



Hejsan!


Första dagen i skolan idag, kändes sådär! Somnade jättesent inatt, kunde inte

slappna av plus att jag inte va nå trött alls   Så imorse när klockan

ringde så tänkte jag bara nääääeeeh jag orkar inte! Men de gick ju bra de också till slut.


Va och fikade med Therese efter skolan, gick till "Hurtbullen" som de heter :)

Aldrig käkat där, men har hört att dom ska ha grymt goda sallader och

sånt där.. Fast de åt ju inte jag då, tog en annanas smoothie, mums!


Nya schemat ska jag absolut inte klaga på, trot helt ärligt att många skulle bli

rätt avundsjuka om dom fick se de (a) Så himla slappt så de finns inte!

Hittade förresten en bild som tog för ganska exakt ett år sen, när vi började första

året på bygg ;) Tror att de va precis då vi fått våra arbetskläder, och visst

va vi väl söta, jonna och jag? ;) Haha rolig tid de där..


Men nu ska jag fixa lite käk och tokmysa i soffan! Ska bli underbart att

vila lite.. Puss och kram



 





 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards