emmaceciilia

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Emma - 29 augusti 2011 18:35




Hejsan. Tror att jag vaknat till på riktigt nu! Blev sjukt trött när jag kom hem

från skolan trots att jag bara va där i typ 3 timmar   


Har inte gjort nånting vettigt alls idag heller, så jag har inte nåt att skriva om

heller känner jag.. Jag har bara ätit, vilat och duschat. Rätt skönt iofs :)

Börjar inte förrän halv 11 imorron, så får chansen att sova lite extra i natt igen!

Puss & kram

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 29 augusti 2011 11:37


 



Hej på er   Sovmorgon idag.. Börjar inte förns 10 över 12, så de är ju skönt!

Vaknade strax efter 9, sen så kunde jag så klart inte somna om :( Bara för att

jag får och kan sova så går de inte, så typiskt..


Orkade aldrig skriva nåt igår, men i fall ni undrade vad jag sysslade med så va jag

i Avesta hos hjärtat, sen så va vi hemma hos mig och bara kikade på film och

hade de mysigt :) Håller förresten på att bli dunderförkyld, kul va? :( Pappa kom

hem från sitt förmiddagsskift alldeles nyss också för att han kände sig dålig, och

blir han sjuk så blir jag sjuk och tvärt om. Vet att de låter rätt konstigt, men de är

så varje gång.. Vet inte varför heller :o


Nehe, ska väl trä på mig skorna nu och åka iväg till skolan.. Dagen börjar med

svenska där vi lyssnar på en ljudbok (hur töntigt är inte det?), sen har vi

estetisk verksamhet i typ 1,5 timme tror jag.. Inte allt för jobbig dag faktiskt ;)

Puss på er

 

 

 

 

 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards