emmaceciilia

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Emma - 27 augusti 2011 13:10



 

Hejsan. Idag är de lördag, bästa dagen på veckan, enligt mig i alla fall   

Sov rätt länge idag, typ halv 12 tror jag.. Skönt (a) Fast känner mig inte

utvilad för de, så kommer säkert va trött ikväll ändå.. Blir myskväll idag hemma

hos mitt hjärta, så då är de ju faktiskt ändå okej att va lite slö :)


Skulle egentligen ha följt med mamma och pappa till Norberg en stund idag,

men jag tror att jag skippar de.. Bortsett från de så ska jag på kräftskiva

hos mormor och morfar också lite senare. Men jag äter ju inte kräftor :(

Vet inte varför, men jag tycker de är jätteäckligt.. Gillade de när jag va liten och

så, men sen helt plötsligt så kunde jag knappt känna lukten av de :o Och sättet

man äter dom på är ju inte heller så jättefräscht.. Bleh. Men pappa står och

lagar min mat nu så jag slipper kräftorna, snäll han är va? (a)


Innan dess så händer väl inte allt för mycke, ska snart duscha och byta om och

lite så, med musiken på hög volym, love it  


 


 

Ha de bra!

 

 




 

 

  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards