emmaceciilia

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emma - 16 augusti 2011 17:03



 


I like it    



 


Hej förresten!


Jag vaknade med världens panik idag, inte okej :( Jag drömde om Norge massakern..

Mysigt va? Jag va i alla fall på nån camping med mamma och pappa, och rätt

va de är så är det nån galning som börjar skjuta hej vilt och jag blir skjuten i axeln,

och precis då vaknade jag som tur va! Men jag kunde ju inte somna om efter så klart.


 


Efter jag ätit frukost och så blev de powerwalk i ca en timme tror jag. Haha,

de är INTE likt mig   Kanske har slagit slint i huvudet på mig eller liknande,

men de slog mig idag att de faktiskt är väldigt skönt att röra på sig! Så jag kanske

blir en sån där riktig hurtbulle nu, vem vet ;) Fast jag skulle tippa på att de inte

blir särskilt långvarigt, tyvärr.. Ska försöka hitta orken nu igen och fixa i ordning

mig lite, hade ju tänkt hälsa på bror och Emelie en stund idag, kolla färg till

löshåret osv.. Men jag vet ärligt talat inte vad de blir av de, blev lite off när jag

läste om hur jävla noga de är med skötseln och allt. Jag hatar att va så där jätte

pillig med saker och ting, som när man ska tvätta och borsta håret t.ex Inte står

jag och smeker håret då, de måste ju va lite riv :o Men som sagt, får se hur jag gör..

Ha en bra kväll!

 

 

 





 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards