emmaceciilia

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Emma - 8 augusti 2011 19:04




 

Brittans fetaste låt eller vad?   


Sitter och väntar på Jonna, inte varje dag man ser henne kan jag ju säga!

Måste även få i mig lite mat känner jag, och de är pappas jobb idag (a)

Nej, ska fortsätta digga nu, haha ;)


 








 

  

Av Emma - 8 augusti 2011 14:25



 


Hej på er   


Mår lite bättre idag känner jag, så nu är de typ bra, bortsett dampet

jag genomlider just nu, haha ;) Sitter ensam hemma och väntar på att pappa,

Simon och Emelie ska komma hit. Jag klarar inte av att va ensam längre :o iiih!

Jo de gör jag väl, men när jag blir rastlös så har jag ju ingen att härja på :(


Ja.. vad händer mer idag då? Jag har inte en aning faktiskt.. Kanske borde

kika efter nån film att titta på lite senare, så att man fördriver tiden menar

jag, tråkigt att bara sitta ;) För övrigt så kan jag ju säga att jag funderar

på att börja modeblogga.. NOT! Jag kan ingening om sånt där, jag kör min

egna stil, för jag vägrar sätta på mig gubbyxor och jag vet inte vad.. Tycker

i alla fall att modet är sjukt fult just nu, unga tjejer ser ju ut som gamla tanter ffs :(

Slänger väl in två bilder på mig själv i alla fall, för en gångs skull! Och ja,

de är så här de kan se ut när jag är ensam hemma :) Puss på er


 


 


Förresten så hittade jag en gammal klänning i byrån som jag heeelt glömt

bort att jag hade :o Men jag tyckte att den va riktigt söt faktiskt!


 

 







 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards