emmaceciilia

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Emma - 22 augusti 2011 22:45


 


Jaha.. Sitter här och försöker bli trött jag   Går inte särskilt bra kan

jag ju säga, så antar att jag kommer va sjukt trött imorron när jag ska upp..


Men om man ska se nåt positivt med morgondagen så är de väl i alla fall

att jag kommer få mitt nya schema, alltid lite kul att se hur de ska se ut..

Nya kurser osv, plus att vi antagligen kommer få reda på hur många veckors

praktik vi får :) Ska bli väldigt kul och spännande att få komma till en riktig

firma och få uppleva hur de är, fast jag kommer va rätt skraj :o Haha!


Sitter och lyssnar på lite musik och kikar på skor just nu.. Brandos.se,

har dom inte råsnygga skor? De tycker jag i alla fall.. Och som

vanligt så hittar jag onödigt många jag vill ha ;) Men vet ni vad, jag har

fortfarande kvar pengar av min lön, hihi.. Fast nåt vettigare än skor ska jag väl

försöka lägga ner dom på! Men sov så gott


 


Vill ha (a)

 


 






 

 

Av Emma - 22 augusti 2011 13:45


 


Hej på er!   


Skrev ingenting igår, hade verkligen ingen lust. Va med älsklingen större delen

av dagen också, och då vill jag inte sitta här och skriva om jag ska va ärlig :)


Pest och pina. Imorron börjar skolan igen, och jag är inte alls sugen på att

gå dit kan jag ju säga, äckelställe de där.. Men en utbildning vill ju dom

flesta ha, så de är väl bara att stå ut! Har ju trots allt bara 2 år kvar nu, och

jag tror att de kommer gå grymt fort ;) Får ju mer praktik nu i 2an, plus att

jag redan 50% yrktid i veckan, alltså knappt nå plugg alls :) Hur skönt som helst..

Men de måste ju betyda att byggare/målare är mycke osmartare när dom tar

studenten? Haha ;)


Och just ja, jag kanske ska skriva nåt om hur de va i lördags.. Men jag kan

inte säga så mycke mer än att de INTE va värt pengarna, tyvärr :( Fast

de verkar ju inte tidingen hålla med om, de va tydligen en dundersucce ;)

Kanske för alla fulla människor som sprang runt i öltältet hela kvällen/natten,

men verkligen inte för oss mindreåriga som varken hade nånting att sitta på

eller titta på under pauserna! Och jises, Dundertåget som dom hette, helt ärligt

de sämsta jag någonsin hört i mitt liv! Jag trodde att dom skämtade när dom

började spela   Sångaren lät helt drogad typ, och sångrösten glömde han nog

hemma.. Sen så va de ju låttitlarna, "hacka korv" liksom? Haha nej, de där va

inget för mig.. Bäst va väl NFAA tycker jag :)


Dags för en kopp kaffe och lite mys nu.. Tänker inte göra annat än att njuta

av sista dagen av lovet nu, kanske låter tråkigt, men de är de värt!


Ha de bra!






 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards