emmaceciilia

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Emma - 9 augusti 2011 18:47


 



Så där ja! Då har man varit ute och gottat sig! Jag åt ingen pizza iofs, beställde

in en kycklingsallad istället. Kände att jag verkligen inte va sugen på nåt

jätte fett just idag så.. Och visst kan jag va nyttig också   


Sitter nu och pumpar musik medans jag väntar på Matilda, hon ska komma hit

och umgås lite :) Kanske blir nån film eller så, vem vet.. Brukar i alla fall

komma på nånting att göra, vilket är tur ;) Va dessutom väldigt längesen jag

träffade henne känns de som, och världens ångest fick jag igår när jag pratade

med henne.. Usch! :( Har även världens värsta abstinens, så himla värdelöst!

Måste ta mig i kragen och skaffa mig snus innan dagen är slut, för de funkar

inte att röka varje gång bara för att få bor de :o Menar, jag vill knappast

börja röka istället! Ännu värre ju.. Nej, nikotin va ett jävla dumt påhitt ;)




 

 

Av Emma - 9 augusti 2011 15:07





 

Hej på er!


Lite seg i starten idag kan man ju säga, sorry (a) Mådde inte så bra i morse,

så satt i soffan och kollade på tv kanske lite för länge :o Men jag kan

i alla fall tacka mig själv för de, för nu mår jag bättre   


Tänkte faktiskt gå ner till simbadet och lägga mig och sola en stund.. Men

de blev inte så, och tror inte de blir nåt nu heller, eller? Haha jag kan inte

bestämma mig!! Men de skulle va skönt med lite sol :) Ska iväg och

äta pizza med Simon och Emelie senare iofs, så jag får väl sitta i solen och steka då ;)


Måste även se till att få biljetterna beställda idag, 7 st!,  till Rock med Livstid.

 Haha, känns som värsta bondfestivalen, den är ju ffs i Fagersta?!

Säger då de, men de kan ju bli bra, vilket jag hoppas på   Har för mig

att de hette "Bergslagsrocken" förut, men de försvann efter ett tag, och nu är

de tillbaka igen. Så då borde de väl bara va bättre? Millencolin, DLK och Bullet

kommer bland annat dit, resten minns jag inte.. Men äh, kolla in hemsidan om ni är

intresserade! http://www.rockmedlivstid.se/   Ha en bra dag!

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards