emmaceciilia

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Emma - 19 augusti 2011 23:32


 


Titta så fint de blev! Jag är riktigt nöjd faktiskt   

Är väldigt ovant att de är så tungt bara, känner mig som en sån där

nicki-docka eller vad de heter, haha ;) Tack så jättemycke för hjälpen Emelie (a)


 

 


Nu är det alldeles strax dags för mig att sova, är så himla trött!

Sweet dreams

 

 

 

 

 


 

Av Emma - 19 augusti 2011 16:11


 


Haha, jag och Matilda ska förmodligen ************ av

******* *******   


Ännu en flummig idé vi fick för ett tag sen, så får se vad de blir av de!

Men vad de är, de får ni inte veta förrän de är gjort, och om de blir gjort vill säga

  


Nu ska jag blåsa håret och byta kläder, sen är de dags för hårförvandling!

Som jag längtar, vill ha nu nu nu (a) Slänger in en tokgammal låt också,

haha kommer ni ihåg? ;) "Den är giftig och den smittar ner dig, du har hört

den förut så du visslar med mig bah"


 






 

 

Av Emma - 19 augusti 2011 12:57


 


Hejsan   


Usch, känner mig som en knubbsäl idag.. Orkar inte göra nånting känns de som,

men jag har dess värre rätt mycke att fixa idag :( Fick sms från posten i morse

där de stod att mitt paket med håret ligger och väntar på mig, så jag lär väl dra mig

till ICA och hämta ut de sen.. Sen ska jag städa rummet idag, eller måste rättare

sagt.. Drrrygt! Simon och Emelie ska höra av sig också, så att jag vet när jag

ska hem dit, sätter ju i håret direkt idag som jag sa igår.. Kan ju inte vänta, hihi ;)


Fick nyss dagens mening av Matilda också tror jag, hahaha..

"OSTSÅS från pungsvett   " Jag säger då de, kul är hon min stumpa!


Ja men så att.. Nu blir det en dusch, sen ska jag äta nånting gott :) Typ en

muffins kanske? Får se :) Ska ta före och efter kort på håret sen också, de

kan jag lova! Puss på er

 

 

 

 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards