emmaceciilia

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emma - 1 mars 2012 22:39



 



Hej igen!


Blev inte riktigt som jag tänkt mig med bussen idag.. Sista gick 20.23, och de såg jag alldeles innan så jag hann ju inte med den då. Men pappa va så snäll och körde mig till Avesta i alla fall! Så nu sitter jag och tittar på big brother hos Robin och väntar på att han ska komma hem från jobbet   Lite halvsegt, men ääääääääh..


Får väl se vad som händer imorron. Känner att jag förmodligen kommer sova ganska länge, med tanke på hur trött jag är just nu.. Men jag vill ju inte ligga och sova när han kommer hem, så jag får väl försöka hålla mig vaken på nåt sätt   Ska nog fixa nåt att dricka nu, och fortsätta titta på bb! Puss puss






 



 

Av Emma - 1 mars 2012 17:33

  


 


Hej på er snyggingar.

 

Kan ju börja med att förklara mitt konstiga inlägg igår natt, haha.. De va så att Matildas tangentbort typ dampade, enterknappen ville inte som jag ville så till slut blev allt konstigt bara! Dessutom va jag lagom trött också, och de sista med sängen kan man ju tyda hur man vill. Men jag kan säga att vi sov i separata sängar i alla fall   


Sov gott i alla fall, förutom att jag hade två gnällande missar i samma rum! Tur för dom att dom är så söta som dom är, så att jag slapp bli irriterad, haha.. Har hunnit med en hel del idag också, blev frukost på USA pizza eller vad de heter, sen tog vi en fika på stan också! Man lär ju passa på   Åt en jättesöt grodbakelse, men skit smakade den tyvärr..


 


  


  



 

Lite senare, eller typ halv 11 tar jag bussen till Avesta! Sover hos Robin inatt och stannar där hela dagen imorron eftersom att jag ska på tjejkvällen på lördag. Miss him   

Tills dess så vete fasen vad jag ska hitta på.. Sitter med håret i handduken just nu, så ska väl torka de snart och klä på mig nåt vettigare till att börja med! Kan ju visa en del av de jag köpte i sthlm också, typ lite trosor, nagellack, örhängen osv. Och förutom de så köpte jag "finbyxor" eller vad man ska kalla de, inte skinn, men lite skinnliknande ser dom ut, skitsnygga!   En ny skinnjacka fick de bli också, de är ett måste till vår och höst enligt mig, hehe..


 


  


 


Dags för mig att sluta skriva nu, så ha en fortsatt bra dag!

Och till dig; Hoppas att du går under din j*vel, du är inte värd bättre.




 



 

Av Emma - 1 mars 2012 02:08



 


Hejsan!     


Vet inte ens varför jag skriver så sent, klockan är ju över 2 på natten haha? Men jag sitter hemma hos Matilda i alla fall, spelar cod ett tag nu, så nu är man lagom trött och redo för sängen   Sover här, som ni kanske förstår..


Har ju varit i sthlm idag också, hittade maaassa saker, men de får ni säkert nån bild på imorron skulle jag tro. Träffade Jonna där också, sen åkte hon med bussen hem! Har väl inte så mycke mer att komma med än så, så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen    




 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards