emmaceciilia

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emma - 2 mars 2012 16:00




 


Hej på er!


Sov länge idag, tror inte att vi gick upp från sängen förrän 1 nån gång? Skönt va de i alla fall   

Hade ganska så jättekul igår kväll/natt när jag satt och väntade på att Robin skulle komma hem, började skriva med Jennifer på msn och sen så spårade de en aning då.. Inte ofta jag verkligen skrattar åt nånting folk skriver när jag sitter själv, men igår va de heeelt kört.. Fick i alla fall tiden att gå, så de tackar jag henne för  


Blir mys idag bara, alltså inget speciellt vi ska göra.. Ska i alla fall laga tacos sen lite senare, mums! Började nyss ladda ner nån skräckis också "Innkeepers", så ska väl kika på den också. Och så ska jag be lite snällt om att få se på big brother också   Helt sjukt vad jag blir beroende av den där skiten när jag väl börjat titta.. Men de sket man väl i!


Ha en bra fredag. 






 




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards