emmaceciilia

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Emma - 24 mars 2012 16:44



 


Skitdålig bild såg jag nu, men ni ser ju vad jag har på mig i alla fall. Älskar klänningen!

Dags att knäppa första bärrrrrsen nu. Skål på er   



 

 






 





 

Av Emma - 24 mars 2012 13:46


 



Usch och fy, är så himla trött idag.. Och jag ska partaja?! Har ju en vitamin well i kylen, så kanske ska ta den till att börja med..


Kom hem apsent i natt, eller strax efter 1 men de kändes som att de va alldeles för sent för mig. Följde med Hellman och Jennifer till nån Becca i Norberg, och jag satt där nykter heeela kvällen. Och de gick väl bra tills jag blev så trött att ögonlocken nästan åkte ihop på mig! Men till slut så kom Jennifers mamma och hämtade oss, hur gulligt som helst   Och idag ska jag ju hem till Petter som sagt, runt 6-7 nån gång, hoppas på att de blir en toppen kväll! Känner att jag behöver de..


Ska hoppa in i duschen alldeles strax, sen ska jag väl börja fixa håret, byta om osv. Skriver säkert sen igen! Hoppas på att Amanda kommer hit och taggar lite med mig   Bjuder på en gammal partybild, ser ju pigg ut.


Ha en grym lördag!

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards