emmaceciilia

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Emma - 12 mars 2012 21:39


 



Hej på er!

 

Kom precis in, skönt som fan.. Varit ute och käkat pizza med frisken, huuur längesen som helst sen jag träffade henne kan jag ju säga   Efter de så snurrade vi runt med Nicke och.. ja vad han nu än hette, haha. Är inte så duktig på namn, och minne som en guldfisk har jag också! Men skratta fick jag göra i alla fall. Tror att vi va i Smedjebacken eller nånting när vi fick syn på värsta vindkraftverket, rätt fränt att stå precis under faktiskt! Och ja, de slutade i alla fall med att dom ollade den där saken helt random.. Men kul va de när dom satt sig i bilen igen och berättade de   


Ska väl typ byta om till myskläder nu och fixa lite varmt te för halsen.. Har världens rethosta, plus att jag blev väldigt hes efter den där bilresan   Tittar på Big brother, och sen så blir de nog sängen skulle jag tro! Och btw, tycker inte ni att de va otippat att Hanna W lämnade huset igår i direktsändning? Och ännu mer konstigt, att Rodney får en ny chans att komma in i huset? Då har väl ändå han ganska så stora chanser till att vinna skiten eftersom att han redan är känd.. Men vad vet jag.


Puss på er!

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards