emmaceciilia

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Emma - 19 mars 2012 17:27



 


Hej!


Sitter och funderar över livet.. Haha nej då, men jag sitter och kikar runt på lite motiv till min tatuering som jag förhoppningsvis ska görs i sommar/höst. Kom och tänka på de när vi pratade om tatueringar idag i skolan.. Är ju trots allt inte så överdrivet länge tills jag fyller år, och jag hade ju tänkt önska mig en tatuering då   Men de finns väl lite motiv som jag skulle kunna tänka mig i alla fall.. Tänkte visa några sen här på bloggen, så kan ni ju tycka till om ni känner för de.


Rätt skön dag i skolan, hände väl inget speciellt om man säger så.. Men vafan har hänt med vädret då? Blåser så in i bängen, och iskallt är de också. Inte okej   Solsken och värme vill vi ha! Och på tal om värme, nu ska jag tappa upp ett varmt bad och ta hand om kropp och sjäääl.. Låter töntigt, men de är ju faktiskt skönt   

 

Ha de bra.

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards