emmaceciilia

Alla inlägg den 4 mars 2012

.

Av Emma - 4 mars 2012 17:00



 


Mjaa, vad ska man säga?

Helt sjukt vad man kan störa sig på människor, de är liksom inte ens värt de egentligen..

Men vissa vill man inte annat än bli av med.

De är inte värt att ödsla en massa tid till att tänka på dom,

men hur lätt är de när dom alltid ska finnas med i bilden?

 

Folk som vet att dom ställer till med skit, inte alls tänker på hur dom själva skulle känna,

dom är inte värda ett skit för mig. Kan helt enkelt inte låta bli att hata dom.

 

Och exakt de verkar ha förstört min dag. Humöret är fan på botten alltså.. Tänker bjuda på en väldigt omogen bild nu, men de är ju som man säger "en bild säger mer än tusen ord".


 

 





 




 

Av Emma - 4 mars 2012 12:27




 

Hallå!

 

Ganska förvånad över att jag mår så pass bra som jag gör idag, blev väl lite för mycke av de goda igår kanske   

Blev rätt yr i bollen efter att vi badat tunna, värme och alkohol är väl inte den bästa kombon direkt.. Men skit samma, hade jättekul igår! Skönt att träffa tjejerna igen, synd bara att Cassandra inte kom   Trerätters åt vi också, toast skagen, hasselbackspotatis och fläskfilé och daimmuffins till efterrätt! Ska prata med Therese sen och be henne skicka över lite bilder.


Blir nog mycke filmtittande idag skulle jag tro, så har börjat ladda ner första säsongen av Greys Anatomy    Längesen jag såg de, plus att jag missat väldigt mycke av dom senaste säsongerna.. Får inte glömma bort att njuta av sista dagen av lovet också, puss på er.


 


 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards