emmaceciilia

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emma - 15 mars 2012 21:34



 


Blev inge donken.. *sadface*

Gjorde i ordning lite mat här hemma istället, fick duga de å! Och nu är jag så trött och irriterad att jag inte riktigt vet vad jag ska göra.. Sova eller vänta på Big brother? Vet ärligt inte om jag orkar se på de ikväll   


Men nånting bra då. De är faktiskt fredag imorron, skönt va?! Vet inte riktigt vad som kommer att hända på kvällen, men jag har lite olika planer   Inget drickande i alla fall, de tar jag helgen efter de.. Taggataggataggatagga! Nej men de kommer bli skitskoj tror jag. Ska nog hämta ett glas kall cola nu, sen vete katten alltså..


God natt!


 

Ge mig sommar tack.. (bilden är gammal som gatan)

 






 



 

Av Emma - 15 mars 2012 17:49



 


Sitter just nu och väntar på att frisken ska höra av sig.. Har varit så hemskt sugen på en riktig hamburgare från donken ett tag nu, så jag hoppas verkligen på att Nicke ställer upp och tar med oss till Hedemora idag!   Jobbade på som en gnu i skolan trots lite krångel dessutom, så nånting gott är jag väl värd kan jag tycka..


Mötte upp mormor efter skolan och tog sällskap med henne hem, hon skulle tydligen hälsa på en sväng. Trevligt de   Annars så har de inte hänt nå speciellt idag, väntar som sagt bara på besked om jag ska behöva ställa mig och laga mat eller inte..


Btw så beställde jag precis ett par nya örhängen.. Eller ah, Matilda ska beställa åt mig. Så får väl dom i början av nästa vecka kanske. Schyssta va?   




 





 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards