emmaceciilia

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Emma - 21 mars 2012 20:12

  


 


Åååååh va tråkigt de där va då!

Trodde att de skulle va lite intressant i alla fall, och att de inte BARA skulle va byggrejer   Menar, de fanns ingenting för målare.. Och jag struntar typ i resten? Men fick i alla fall lite gratis grejer med hem, alltid något. Gratis är gott som man säger   Men de va inte bara pest och pina, hade som vanligt rätt kul åt mina konstiga klasskamrater!


Och nu är jag som sagt hemma, så nu ska jag inte klaga nå mer. Ska ta tummen ur röven och plocka upp lite grejer, sen ska jag ta en skön dusch och bara tänka lite. Känner att jag behöver de, helt fucked i skallen.. Sen ska jag kika på bb, om jag orkar vill säga. Puss!

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 21 mars 2012 07:57



 


Nu sitter jag och laddar mig efter en bussreda på drygt två timmar? Vet inte riktigt hur lång tid de tar att ta sig till Älvsjö, har ju aldrig varit där.. Men jag hoppas att de blir kul   Och nog fan är jag lila i håret! Blev lite mer färg än jag väntat mig, men jag tror inte att de blev för hemskt i alla fall   Får väl se om man får nå reaktioner idag..



 


Men ha en bra dag!  

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards