emmaceciilia

Alla inlägg den 16 mars 2012

.

Av Emma - 16 mars 2012 16:40


 



I'm not a saint and I make mistakes
But I'm just doing the best I can
These lonely days are coming down to the end my dear
Futures on fire
It's burning brighter than ever before


I may forget sometimes, nothing good comes easy
And I may regret sometimes, that my mind isn’t as sharp as it used to be
Baby I swear this love is true
Darling I do this all for you

 

 

 

 

 

 



 



 

Av Emma - 16 mars 2012 15:43



 


Visst är de väl skönt med fredagar? Mjoodå, aldrig fel att få ägna lite tid åt nånting som är kul!

Åkte till Avesta en sväng med mamma och pappa efter skolan, kikade på ny mobil och lite sånt. Köpte ju ingen då, men jag vill väldigt gärna ha en ny, så ge mig   


Amanda kommer hit lite senare och umgås, va ett tag sen jag träffade henne nu så de ska bli skoj!   Får se vad vi hittar på ikväll, de brukar oftast dyka upp nånting så.. Annars blir de säkert soffläge, även hon är ju ett freak som jag och tittar på bb   En riktig kvinna alltså. Ska duscha och fräscha till mig nu hade jag tänkt, ser ut som en liten lodis känner jag, eller ser rättare sagt. Ha en wunderbar helg!

 

 


      







 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards