emmaceciilia

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emma - 5 mars 2012 18:22


 



Hejsan.

 

Uuuurk, förbjudet trött idag! Kunde inte somna igår, hur jag än gjorde, va liksom trött och allt men nej de gick verkligen inte   Så jag är väl inte så utvilad idag kan jag säga.. Blev inget gym efter skolan heller på grund av de, så imorron MÅSTE jag köra.


Tror jag ska fixa lite kaffe nu faktiskt.. Har ett cv som ska skrivas idag eftersom de skulle in helst redan imorron! Frågade en tjej inne på Ica idag om dom behövde folk till sommaren, och de verkade de som att dom gjorde. Så hon sa åt mig att skriva ett cv bara, så de känns som att de kan bli nåt där i alla fall om jag inte skulle få på seco   Need money for this summer! Och till annat också, men de är en hemlighet än så länge   


Puss på er!

 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards