emmaceciilia

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emma - 10 oktober 2011 19:13


 






 


 

Av Emma - 10 oktober 2011 18:20


 

Hejhej hallåå   

Nu är jag äntligen lite snygg i håret! De är säkert inte en kotte som ser någon skillnad, men jag gör ju de i alla fall och de är ju de som är viktigast, hihi.. Fast nu har jag fått nå ryck och vill ljusa upp mitt hår igen, och bli typ rågblond.. Men de tänker jag INTE göra. De är både svindyrt och inte särskilt bra för håret.. Jag får fortsätta att va svartskalle helt enkelt!


Va till Avesta med mamma och pappa efter skolan. Tog en fika, sen så lyckades jag bränna typ 600 också, duktigt va? Blev i alla fall en kort kavaj, spetsklänning, basic linne och nagellack. Me liiiike   Köpt på H&M..


  


Hmm.. Ja, sen har de väl inte hänt så jättemycke idag tror jag. Men jag kan väl tillägga att jag haft en helt underbar helg med hjärtat, och jag har som vanligt inte känt suget efter att blogga just då   Sen så förstår ju inte Robin som många andra killar varför man bloggar, men jag kan väl inte säga annat än att de är ett sätt att utrycka saker och ting. Jag tycker liksom att de är skönt att skriva när jag väl har lust, och sen om folk gillar de eller inte är väl en helt annan sak. Men de bryr jag mig inte om faktiskt   


Men nej, nu ska jag pilla i mig lite mat och bara slappa.. Känner att ångesten för imorron kommer komma krypandes snart också. Ska bada med skolan, och de är bland de värsta jag vet med skolan alltså.. Jag bara, hatar de. Men ha en fortsatt bra dag totts!   






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards